Klient: Ruukki Polska, marka Siba
Zadanie: Rebranding i strategia komunikacji marki Siba
Rok: 2020/2021

Wytrzymałość i perfekcja to dwa słowa, które stały się wiodącym hasłem nowej kampanii wizerunkowej systemów rynnowych marki Siba, firmy Ruukki Polska. 

W ramach opracowania i wdrożenia strategii komunikacji na 2021 rok zaproponowałyśmy współpracę z ambasadorem marki. Została nią Olga Michałkiewicz - reprezentantka Polski w wioślarstwie, medalistka mistrzostw świata oraz Europy, aktualnie przygotowująca się do Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Wartości jakimi kieruje się w swoim życiu zawodowym oraz zamiłowanie do wody idealnie odzwierciedlają filozofię marki Siba. W obu przypadkach mamy do czynienia z konsekwencją w dążeniu do celu oraz przenikliwym doskonaleniu każdego detalu, po to by współpraca z wodą przebiegała zawsze pomyślnie. Symbolem marki stała się kropla.

W ramach rebrandingu marki zajęłyśmy się liftingiem logo oraz wypracowaniem layoutów, które swoją minimalistyczną formą i wykorzystaniem typografii nawiązują do skandynawskiego pochodzenia marki. Dobrana przez nas kolorystyka marki znajduje swoje inspiracje w zderzeniu światów jakimi są świat człowieka, wody i stali.