Klient: Curem
Zadanie: Strategia komunikacji na lata 2020/2021
Rok: 2020

Marka Curem należąca do szwedzkiego koncernu Hilding Anders oferująca linię luksusowych materacy weszła na polski rynek kilka lat temu. Dziś jej rozpoznawalność, dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii i inteligentnych materiałów w połączeniu z badaniami nad jakością i ergonomią snu, doceniana jest przede wszystkim przez fizjoterapeutów i profesjonalistów. Marka po raz pierwszy w historii realizuje promocję na tak szeroką skalę. Nowa kampania ma na celu przede wszystkim dotarcie do szerszej grupy odbiorców oraz wzmocnienie wizerunku marki w swojej kategorii produktów.

Koncepcja komunikacji oparta jest przede wszystkim na nadaniu wyrazistego charakteru marce przez współpracę z wybitnym sportowcem i też aktywnym przedsiębiorcą, który stał się ambasadorem marki - Mateuszem Kusznierewiczem. Całość kontynuuje komunikację marki opartą na haśle Work, Play, Sleep, Curem. W ramach kampanii założonych jest wiele działań, przede wszystkim: kampania internetowa, reklamy prasowe, działania content marketingowe, komunikacja na stronie www.curem.pl, zmianę katalogu produktowogo oraz materiały POS w salonach dystrybutorów. W ramach prowadzonych działań powstały spoty reklamowe, sesja fotograficzna oraz webinar.