Klient: Aelia Duty Free Polska
Zadanie:Opracowanie koncepcji, kreacji i hasła na kampanię świąteczną dla marki Aelia Duty Free - ecommerce
Rok: 2020

Aelia Duty Free to marka firmy Legardere, obecna na polskim rynku od 2005 roku. Posiada 23 sklepy wolnocłowe działające na 9 największych lotniskach w Polsce. W AELIA znajdzie się szeroką ofertę luksusowych międzynarodowych marek, polskie produkty, niszowe lokalne brandy oraz oferty specjalne. Od września 2020 Aelia Duty Free uruchomiła możliwość zakupów online: www.sklep.aelia.pl.

Naszym zadaniem było opracowanie koncepcji, kreacji i hasła na kampanię świąteczną online o zasięgu ogólnopolskim. Jednym z głównych celów było zwiększenie zasięgu marki Aelia Duty Free online oraz zbudowanie rozpoznawalności marki w sieci. Mottem kampanii zostało hasło: X-mas message. Nawiązuje do tego, że święta to czas życzeń i dzielenia się szczęściem, także przez znane wszystkim komunikatory.