Klient: GLS POLAND
Zadanie: Nowa usługa GLS Poland – płatności za paczki pobraniowe BLIKIEM
Rok: 2020

Pandemia przewartościowała i zmieniła naszą rzeczywistość. Zdrowie i bezpieczeństwo stały się z dnia na dzień priorytetem codziennego zachowania większości Polaków. Zmienił się nasz punkt widzenia, ale nie zmieniły się główne potrzeby. Wszystko realizujemy nieco inaczej, a na zakupy chodzimy coraz częściej nie do centrum handlowego, ale do zaufanego sklepu w Internecie. Kurier wpisał się w rytm naszego dnia, a bezpieczna płatność sprawia, że zamiast napięcia pojawia się uśmiech.

Właśnie w trosce o naszą wygodę, bezpieczeństwo i zdrowie kurier GLS wprowadził nową opcję płatności bezdotykowej BLIKIEM za paczki pobraniowe. Do naszych zadań należało opracowanie koncepcji kampanii wizerunkowej oraz jej wdrożenia w kanałach online. Opracowaliśmy m.in. spot wizerunkowy we współpracy z grupa teatralną #Wakacje oraz szereg materiałów wspierających.